Článek
Není pochyb o tom, že s turné StarDance se Česká televize trefila divákům do vkusu. Méně už cenami vstupenek. Generální ředitel Jan Souček proto nyní uvádí na pravou míru, jak je to s financováním
„Budu upřímný a řeknu, že jsem zájem o historicky první turné StarDance předpokládal. Bez očekávání úspěchu bych k přípravám samozřejmě nemohl vydat souhlas. Ale rychlost, s jakou byla vyprodaná představení v arénách pěti krajských měst, mě naprosto ohromila,“ nechal se slyšet.
„Stejně jako mimořádné nasazení realizačního týmu turné, který v rekordním čase dokázal dojednat, že se na všech pěti zastávkách podařilo k večerním přidat ještě odpolední představení. Věřím, že tentokrát se dostane také na ty, kteří v noci ze soboty na neděli nebyli při zahájení předprodeje úspěšní,“ nechal se slyšet generální ředitel České televize.
A jedním dechem doplnil zatím nejčastěji zmiňované, ale mylné tvrzení spojované se StarDance Tour: „Ti, kteří se domnívají, že náklady na tuto taneční show hradí ČT z peněz koncesionářů, nemají pravdu. Turné si na sebe vydělá, jeho pořádání je plně hrazeno z prodeje vstupenek,“ vysvětlil.
„K jeho přípravě jsme se rozhodli na základě diváckého zájmu, úspěšný předprodej dokazuje, že to byl dobrý krok. A přidanou hodnotou je pak jedinečná příležitost, kdy budeme moci tak početnému publiku napříč republikou představit práci televizních profesionálů a zákulisí jednoho z nejoblíbenějších a živě vysílaných pořadů,“ dodal Souček.
StarDance Tour začne příští rok koncem září v Karlových Varech. Z jednotlivých zastávek Česká televize nabídne ve vysílání krátké sestřihy a na silvestra pak velký zábavní pořad.