Článek
Zatímco na premiéru londýnskou zvolila archivní kousek z dílny Thierryho Muglera připomínající brnění, jehož součástí byl i zadek a ňadra, na newyorské premiéře filmu Duna: Část druhá Zendaya (28) ukázala vlastní kůži. A to velmi rafinovaně, když oblékla bílou róbu s průstřihem, jenž vedl od hrudníku přes pupík kolem intimních partií až kde kolenům.
Šlo o elegantní bílé šaty, jež zdobil zmíněný průstřih a zlaté aplikace v dolní části. Vlasy nechala herečka rozpuštěné, make-up volila přirozený a decentní. O co jemnější bylo líčení, o to výrazněji se ozdobila šperky. Na obou rukou se jí skvěly velké diamantové prsteny.
Přestože neměla nijak zásadně odhalující model, pro některé fanoušky byl i tento moc a v komentářích se ptali, proč nejde rovnou nahá. „Šaty plní čím dál méně funkci zahalování,“ míní jeden z fanoušků. „Za mě vypadají jako napůl zapnutá plínka,“ komentovala další. „Je nádherná, ale ty šaty jsou katastrofální,“ vyslovil se další fanoušek. Upoutat pozornost se Zendaye opět povedlo.
Pozdvižení svými šaty, respektive korzetem pod nimi, vzbudila Anya Taylor-Joy, která snímkem útlého pasu rozpoutala diskuzi o propagaci hladovění; výraznou stříbrnou róbu vynesla také Florence Pugh (28). Zatímco zepředu to vypadalo, že je zahalena množstvím látky, záda zůstala nahá a také zboku byl model velmi sexy a tvořil tzv. side boob efekt.
Aby nedošlo k nepříjemné nehodě, jako na večírku po londýnské premiéře stejného filmu, tak si tentokrát herečka prsa nejspíš podlepila, při pózování se jí totiž šaty v oblasti hrudníku ani nehnuly.