Článek
Její poslední návštěva se konala primárně kvůli tomu, aby svou přítomností ozdobila charitativní galavečeři nadačního fondu Be Charity spisovatelky a filantropky Barbary Nesvadbové (49), kde se nakonec na pomoc hendikepovaným dětem vybralo 2 664 500 korun. Kromě toho Hana Soukupová za svou krátkou návštěvu stihla nafotit novou kampaň pro známou českou sklářskou firmu.
„Moc se na to těším a jsem na to pyšná,” říká rodačka z Karlových Varů, která se tímto počinem vrací do rodného kraje. „Žila jsem vedle této firmy a jako malá holka jsem na to koukala jako na něco nedosažitelného.”
Soukupová patří mezi nejúspěšnější modelky své generace a dávno už není jen anonymní kráskou. Produktům, kterým propůjčuje tvář a tělo, musí sama věřit. „Chci se spojovat s krásnými značkami, krásnými projekty a dělat to, co mě baví,” říká Hana, která by se už nepropůjčila jen tak k něčemu. „Už bych asi nechtěla dělat něco, co se mi nelíbí.”