Článek
Natáčení celkem čtyř reklamních spotů na brambůrky Popchips má za sebou americký herec, který v posledních měsících plnil stránky bulváru kvůli svým záletům. Nevěrný byl své rovněž slavné a o patnáct let starší manželce. Už jistě tušíte, že jde o Ashtona Kutchera (46).
Herec se před kamerou převtělil do módního návrháře Karla Lagerfelda (78), který v reklamě vystupuje pod jménem Darl. Naučil se dokonce jeho přízvuk, mimiku a gesta. Podobně nacvičenou má v dalších spotech i postavu indického filmového producenta z Bollywoodu, zarostlého motorkáře, nebo rastamana.
Jako známý návrhář, který na sebe v poslední době upozornil prohlášením, že zpěvačka Adele je trochu moc tlustá, v reklamě například krmí svou čivavu Poo Poo brambůrkami a dodává k tomu, že jeho psík žere jen košer jídlo, žádné mléko ani maso.
S parodováním bollywoodského producenta Raje však spolu s tvůrci narazil. Sklidil především kritiku a osočení z rasismu. Mluvčí společnosti Popchips se následně za kampaň veřejně omluvil s tím, že rozhodně neměla nikoho urážet.