Hlavní obsah
Článek

Pauzy mezi jednotlivými pořady v televizi patří reklamám, dříve tzv. teleshoppingu. Jeho králem byl bezesporu Němec Horst Fuchs, který prodával všechno od kuchyňských pomůcek přes leštidla na parkety po vychytávky do aut.

Ačkoli jeho podobu znají miliony televizních diváků, o jeho soukromí se téměř nic neví. Privátní život si velmi střežil, a přestože patřil k velkým televizním hvězdám, pozornost věnoval pouze prodávaným produktům, sám ji nevyhledával.

S rozmachem internetu a potažmo internetových obchodů teleshopping upadl a s ním i slavný televizní prodejce. U reklamy ale zůstal, a to na pozici reklamního ředitele, z veřejného života se však stáhl do ústraní. Bez povšimnutí také zemřel, a to ve Vídni letos v červenci. Bylo mu 77 let.

Související témata:
Teleshopping

Další články

Načítám