Článek
Hosté na udílení hudebních Cen Anděl 2014 nebyli svázáni dress codem „black tie“, přestože v zahraničí by tomu v případě tak honosné události bylo. Většina celebrit se spíš kreativně vyřádila. Dokonalý odvaz s puncem elegance se podařil třeba Yemimu A.D., který letos debutoval se svou deskou, nebo Lejle Abbasové. Ta jako doprovod svého partnera Michala Kocába oprášila styl padesátých let a z fleku by mohla konkurovat módní ikoně Solange Knowles, sestře slavnější Beyoncé.
Čítankový příklad, jak by se nemělo podléhat vlastní invenci při oblékání, prezentovala Petra Hapková. Ta převzala na pódiu Hudebního divadla Karlín cenu za svého otce Petra Hapku (†70), který vstoupil do Síně slávy. Dcera slavného otce to přepískla s kalhotami s potiskem slunečnic, které jako by byly spíchnuté ze závěsu z babiččiny chalupy.
Nepomohlo ani to, že dcera českého krále melodií doplnila tento psychedelický módní kousek nenápadnými černými doplňky. Třešničkou na dortu této halucinaci pak byl umaštěný make-up, který byl vytvořený maximálně několika tahy oční tužky, a vlasový styling, ve kterém by většina žen nevyšla ani s odpadky.
Už teď slyšíme ohlasy, že Petra zde plnila pouze zástupnou úlohu a nezaslouží si, aby byla takto hodnocena. S tímto názorem však nesouhlasíme. Nikdo Petře určitě nebránil, aby se před tak významnou akcí poradila s odborníkem, stylistou a zejména vizážistou nebo navštívila aspoň kadeřníka. Hapková navíc není neznámou postavou, ale už od svých patnácti let se pokouší o dráhu zpěvačky. S takovým přístupem bude ale nejspíš ceny přebírat vždy jen za někoho jiného.