Hlavní obsah
Článek

Česko se baví nad novým logem pořadu Sama doma. Vzniklo překlopením původního, vytvořeného na výšku. Vtip je v tom, že na šířku uspořádání slov svádí k přečtení názvu Sado mama. Česká televize uvedla, že „tohle se grafikům nepovedlo“ a logo zase stáhla. Doménu sadomama.cz má přitom už téměř měsíc zaregistrovanou.

České televizi i samotnému pořadu pro ženy se díky skvělému vtipu dostalo nebývalé pozornosti. Ze strany médií i uživatelů sociálních sítí, kteří sdíleli, komentovali a nelenili a okamžitě začali vytvářet koláže na téma „sado mamas“, moderátorek v latexu, korzetech a s dalšími proprietami.

„Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo,“ tweetovala Česká televize. Vypadá to ale, že se naopak povedlo velmi. Zmíněnou doménu si registrovala dávno předtím, než se nové logo a žerty na něj staly virální.

Dle reakce si byla televize vědoma potenciálu, stojí si ale za tím, že nešlo o záměr.

„Dvakrát jsme vstoupili do stejné řeky. Dvouznačné logo vzniklo při finalizaci designu nového iVysílání v půlce listopadu, jeho „možnosti“ byly odhaleny a z opatrnosti jsme tehdy registrovali i doménu. A přestože bylo nahrazeno logem standardním, souhrou chyb se opět dostalo na frontend. Kdyby to byl virál a záměr, byli bychom raději...,“ napsala Super.cz ČT.

Další články

Načítám