Článek
Tahle zpráva přišla jako blesk z čistého nebe. Michaela Maláčová (53) po deseti letech fungování prodala Českou Miss. Před několika okamžiky bylo oficiálně oznámeno, že novým majitelem firmy M Marketing, která je pořadatelem národní soutěže krásy Česká Miss, se stává společnost Czech Event Production, a. s.
Maláčová jako bývalá královna krásy soutěž založila, v prvních letech konkurovala zavedené značce Miss ČR a následně se jí ji podařilo převálcovat. Soutěž krásy opouští po deseti letech fungování. Prodej České Miss je zdůvodňován tím, že se bývalí majitelé snaží více věnovat rozvoji obchodu s luxusním zbožím.
„Budu se nyní plně věnovat našim rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů, které v Česku podporujeme. Českou Miss a její vítězky chci ale samozřejmě nadále sledovat. Pořádání soutěže přináší kromě práce také spoustu výjimečných zážitků, silných emocí a zajímavých setkání, na která nikdy nezapomenu,“ dodala Maláčová a neopomněla si přihřát polívčičku: „Mým nástupcům přeji vše nejlepší a už se těším na slavnostní finále příštího ročníku v nové víceúčelové hale Forum Karlín."
Nyní už je jasné, proč přistupovala Michaela Maláčová k jubilejnímu desátému ročníku s takovým sentimentem. Ještě před finále už bylo nejspíš zřejmé, že se jedná v tomto ohledu o její labutí píseň.