Článek
Topmodelka Zuzana Stráská, která uspěla v modelingové soutěži Elite Model Look v roce 2007, se stala tváří kampaní Dolce & Gabbana, pracovala pro Donnu Karan či ikonu Alexandra McQueena, fotila pro časopisy jako Velvet či L´Officiel. V Česku ji ale dlouho nikdo neznal.
Zlomem byla až provokativní kampaň pro firmu s klenoty, v níž vystřídala Simonu Krainovou (51) nebo Taťánu Kuchařovou (36). "Po pravdě mi to docela vyhovuje. Nevidím to jako problém, když mne na ulici nepoznávají. Nemusím být nutně v bulváru. Důležité je, že mne zná módní svět a velmi si vážím práce třeba pro českou Elle," řekla Super.cz půvabná blondýnka.
Své aktivity vůbec přesouvá víc do Česka, v plánu je mimo jiné focení pro kalendář české pobočky oděvní firmy. "Asi jsme se rozhodla, že v Česku zůstanu, i když zahraničí mne pořád láká. Už dělám i jiné projekty, snažím se realizovat i mimo obor, protože modeling není až do smrti. Už se přece jen blížím k pětadvacítce. Pořád chci zůstat v módě a věnovat se jí, protože mne baví, ale jak říkám, není to napořád," míní Zuzana.
A jakým směrem se tedy hodlá vydat? "V červnu jsem dostudovala mezinárodní vztahy. Je potřeba rozvíjet vedle modelingu i mozkové buňky a zapojovat i jiné svoje schopnosti, než je pouhé vizuálno. A podle mne se to skloubit dá," je si jistá Stráská.