Článek
Rafael Nadal možná v posledních letech kvůli sestupu z nejvyšších příček tenisového žebříčku zaznamenal úbytek fanynek, ale věříme, že v nejbližší době jich mnohem víc přibude. Jeho spojení s návrhářem Tommym Hilfigerem se totiž zatím jeví jako dost vydařené...
Devětadvacetiletý Španěl se stal novou tváří značky slavného amerického návrháře, a to konkrétně jeho pánské řady spodního prádla. Bývalá tenisová jednička kromě focení už absolvovala i natáčení reklamy, v níž ze sebe vysportovaný Nadal v šatně postupně svleče úplně všechno včetně bílých boxerek a nakonec odchází ze záběru pouze v osušce.
Čtyřiašedesátiletý Hilfiger se zřejmě nechal inspirovat úspěšnými projekty konkurence, která na slavné sportovce v kampaních na spodní prádlo sází dlouhodobě. Na billboardy s Davidem Beckhamem nebo Cristianem Ronaldem si nejspáíš pamatujete. Osvědčilo se ovšem ‚najmout’ i hvězdy hudebního nebe jako Justina Biebera pro prádlo Calvin Klein nebo Calvina Harrise pro Emporio Armani.