Článek
Za velkou louží v Los Angeles se prý stále častěji mluví o záměru francouzského módního gigantu Dior ‚plácnout si‘ s Meghan Markle (43). Pokud by s ní značka podepsala lukrativní smlouvu, stala by se Meghan tváří společnosti podobně jako Rihanna či Jennifer Lawrence. Místo vévodkyně ze Sussexu by se tak na ni prý mohlo hodit spíš označení 'vévodkyně z Dioru'.
Zatímco v sobotu se všichni ptali, z čeho budou princ Harry s Meghan a jejich dětmi žít a jak zafinancují jejich nákladný život v Kalifornii, odpovědí by mohla být právě zmiňovaná spolupráce s Diorem. Vévodkyně ze Sussexu totiž dostala stopku u společnosti Spotify s jejím podcastem Archetypes a Harry už údajně nemá v plánu poskytovat rozhovory pro televize, psát paměti či točit dokumenty pro Netflix, jelikož už nemá, co víc říct.
„O Meghan tady všichni mluví. Už týdny se šuškalo, že se chystá podepsat smlouvu s Diorem a drby se začaly rychle šířit. Pokud se tak stane, nikdo už si ani nevzpomene, že byl zrušen nějaký její podcast po jedné sezoně,“ cituje Daily Mail jistého prominenta z Beverly Hills.
„Věděli jsme, že se blíží konec u Spotify. Pro všechny to mohl být šok, ale na změně značky Meghan pracujeme týdny,“ uvedl zdroj ze společnosti William Morris Endeavor, která Meghan zastupuje v čele s jejím generálním ředitelem Arim Emanuelem, který je jedním z nejlepších v oboru. Nabídky i z jiných podcastových platforem se prý před třemi lety jen hrnuly. Meghan nakonec podepsala smlouvu se Spotify v hodnotě 20 milionů dolarů, ale od té doby poskytla pouhých 13 hodin materiálu. Jednalo se o dvanáct epizod jejího podcastu Archetypes a jednorázový prázdninový speciál.
Velice nevybíravě se na adresu Meghan a Harryho přitom vyjádřil výkonný ředitel Spotify Bill Simmons, který dvojici označil za švindlíře a nazval je svými slovy ‚fu**ing grifters, tedy ‚zas**nými podfukáři“.