Hlavní obsah
Článek

Rok od uvedení své kosmetické značky Sonsie Skin se Pamela Anderson (56) rozhodla své fanoušky potěšit. Na oslavu prvního výročí značky se herečka podělila na Instagramu o video, na němž názorně předvádí svůj každodenní pleťový rituál. Reakce na příspěvek, který měl dozajista sloužit jako reklama na její produkty, ovšem Pamelu zřejmě úplně nepotěšily.

Bývalá hvězda pánských časopisů a seriálu Pobřežní hlídka je na videu zcela odlíčená, což však u Pam není poslední měsíce ničím neobvyklým, šminky naopak už před časem vyřadila ze svého života. Naposledy se po dlouhé době objevila jemně nalíčená na plese Met Gala. O pleť se ovšem stará o to víc. Na záběrech je tak vidět, jak si nanáší rozjasňující sérum své značky, která se pochopitelně pyšní tím, že je zcela přírodní, veganská a šetrná k přírodě.

Přestože se Anderson za svůj postoj oprostit se od líčení a jít přirozenou cestou stárnutí, navzdory tomu, že bývá označována za sexbombu, setkávala s obrovskou podporou, tentokrát tomu bylo přesně naopak.

„Vlasy zničené, žádné obočí… Jsem pro přirozenost během stárnutí, ale trocha řasenky a nějaké obočí by možná nebyly na škodu,“ zní názor s nejvíce lajky. Právě Pamelino obočí se dostalo na přetřes nejčastěji: „Kvůli tomu obočí vypadá opravdu mnohem starší.“

„Jsem na rozpacích. Snaží se svou kosmetickou řadu propagovat, nebo potopit? Je tohle žádoucí vzhled?“ ptá se zmatený čtenář. „Je mi 65 a vypadám o dvacet let mladší než ona,“ domnívá se pro změnu čtenářka z Austrálie. „Ne, Pamelo, potřebuješ minimálně řasenku a tužku na obočí. Některé ženy jsou přirozeně krásné a nepotřebují make-up, ale Pamela mezi ně bohužel nepatří,“ zní další názor.

Další články

Načítám