Článek
Bývalý potravinový a dovolenkový inspektor Ladislav Hruška (46) se poprvé rozhodl vyjet k moři a poznal tak zklamání, které každý rok zažívají statisíce Čechů. Popsal servis v jednom tuniském hotelu, který byl prý tak zoufalý, že některé dokonce měl i ohrožovat na zdraví!
Láďa popsal klasické praktiky: netečný personál, fronty až na půdu na cokoli, kromě toho ale i pár specialit jako natáčení vody do decilitrového kelímku (další deci až po vystání nové fronty) nebo absolutně nedostačující stravování.
Štve ho především to, že jistá cestovka nabízí all inclusive, sám si prý připadal spíš jako v uprchlickém táboře.
„Třeba snídaně all inclusive: 3 kolečka odpadního salámu, co byste si u nás nikdy nekoupili, a 3 kostičky fujfuj sýru. Prostě si připadáte jako v utečeneckém táboru ve frontě na snídani. I tam se ale prý mají líp,“ píše Láďa.
Hodně ho rozčílilo, když delegát výtky ignoroval a prosil ho, ať nedělá cirkus a nestěžuje si na personál.
„Lidé se tu cítí jako v lágru, kde navíc došly základní suroviny a vše je na ultra all přísný příděl. Malý kluk chodí s vymknutou nohou do třetího patra po svých (výtah má vyžranou řídící jednotku, a když se rozjede, lidé se v něm většinou zaseknou) a holčička, která kvůli silným práškům na epilepsii nesmí v žádném případě být dehydratovaná, místo toho, aby skákala u moře na vlnách, tak potupně a nedůstojně skáče do fronty na vodu s deci kelímkem,“ napsal naštvaně moderátor Vychytávek.
Hruška „místo hrůzy“ nakonec za tučný příplatek opustil a přestěhovali ho s jeho skupinou do hotelu s mnohem lepším servisem. Chtěli po něm ale slib, že už nebude mluvit s dalšími českými turisty v původním ubytování.
„Jsme zděšení servisem nabízeným jako all inclusive a touto cestou jsme chtěli varovat české turisty, aby neplatili za komfort v tomto konkrétním hotelu, který v žádném případě nedostanou. Připlaťte si necelé 2 tisíce a vyrazte zažít luxus do jiného hotelu,“ dodal.