Hlavní obsah
Článek

Je tomu už dvacet let, co Eva Herzigová (51) ve spodním prádle visela na obřím billboardu nad newyorským Times Square a zvyšovala dopravní nehodovost. Značka Wonderbra díky krásné Češce v kombinaci se sloganem Hello Boys toho roku zvýšila zisky o úctyhodných 43 procent. Od té doby legendární podprsenku s push-up efektem propagovala slušná řádka modelek včetně Mirandy Kerr (41), která po odchodu od konkurenční Victoria’s Secret plní úlohu hlavní tváře značky.

Během posledního focení, o které se podělila Australanka i s fanoušky na Instagramu, se svlékla do černé soupravy podobně jako kdysi v legendární reklamě Herzigová. A vy tak máte jedinečnou příležitost porovnat, která z dam byla v rozmezí dvou dekád více sexy.

Poslední kolekci fotila bývalka Orlanda Blooma, která aktuálně randí s miliardářem Jamesem Packerem, v Jižní Korei. Ale jakkoli je Miranda v nové kampani přitažlivá, titul za nejikoničtější venkovní reklamu všech dob nezíská, patří totiž už od roku 2011 právě Evě Herzigové...

Která modelka je v kampani na spodní prádlo žhavější?
Miranda Kerr
25,1 %
Eva Herzigová
74,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 11312 čtenářů.
4
fotky
Související témata:

Další články

Načítám