Článek
Přestože na třiačtyřicet vypadá herečka Julia Roberts fantasticky, pro tvůrce reklamy kosmetické společnosti L’Oreal vlastnící značku Lancôme to bylo málo. Na plakáty propagující nový „zázračný“ make-up Teint Miracle od Lancômu korektoři Jullinu tvář vyhladili počítačem a z populární herečky udělaly nepřirozenou karikaturu sebe samotné. Roberts nenechali na obličeji jedinou, byť sebemenší vrásku, a to natolik rozlítilo britskou organizaci ASA regulující reklamy, že plakát zakázala.
Organizací ASA (Advertising Standards Authority) reklama neprošla proto, že se jejich členům zdála být příliš zavádějící. Zákaz byl učiněn nejspíš i za přispění britské poslankyně Jo Swinson, která si na tento plakát stěžovala slovy: „Digitálně zpracované reklamy vytváří dojem falešné krásy a vyvíjejí tlak na ženy, které si ve srovnání se ženami na obrázcích připadají ošklivé.“
Nový propagovaný make-up má být sice zcela revoluční a společnost na něm údajně pracovala deset let, ale zázraky určitě nedokáže. Přestože tvrdí, že jejich produkt okamžitě zakryje tmavé kruhy pod očima a dokonce „vymaže“ i vrásky kolem očí, ani tato slova organizaci ASA neobměkčila. Kontrakt Lancômu se známou herečkou za více než 400 miliónů korun má tak nyní zásadní vadu na kráse a u veřejnosti si značka spíše pohoršila.