Hlavní obsah
Článek

Americké aerolinky Frontier jsou známy tím, že patří k nejlacinějším nízkonákladovým společnostem, které přepravují cestující na vnitrostátních linkách v rámci USA. Jenže jeden z jejích pilotů – jak sám vtipně podotkl – laciný není. Když totiž přes dvě hodiny hladový čekal na ranveji, objednal pizzu nejen sobě, ale také všem pasažérům na palubě.

Bylo jich tam sto šedesát, a protože jsou to aerolinky nízkonákladové, na palubě nebylo pro dotyčné jídlo. Hladový pilot se rozhodl, že když se občerství pizzou z donášky sám, nenechá hladovět svěřence v kabině. A v pizzerii Domino’s objednal rovnou pětatřicet slaných italských koláčů.

V pondělí 7. července v půl jedenácté večer do pizzerie Domino’s v Cheyenne ve Wyomingu zavolal pilot Frontier Airlines a požadoval občerstvení pro sebe a sto šedesát cestujících. Médiím to potvrdil manažer podniku Andy Ritchie.

„Přinesli jsme je až k odbavovací přepážce na letišti a oni eskortovali našeho řidiče k letadlu, kde předali pizzu přímo stevardům,“ tvrdil Ritchie.

Letadlo Frontier Airlines několik hodin uvízlo na letišti v Cheyenne kvůli nepříznivému počasí v Denveru, kam mířilo z Washingtonu.

Pasažérka Logan Marie Torres pak pro Fox News tlumočila hlášení pilota: „Řekl nám: ‚Dámy a pánové, Frontier Airlines jsou známy jako jedny z nejlevějších aerolinek v Spojených státech, ale váš kapitán laciný není. Objednal jsem pizzu pro celé letadlo.‘“

Související témata:

Další články

Načítám