Článek
Známá automobilka byla první z těch, kdo rozvázali spolupráci s Attilou Véghem. Vadil jí fakt, že zápasník se začal míchat do politiky. Stalo se tak poté, co ve volbách podpořil Petera Pellegriniho. Další sponzoři na sebe nenechali dlouho čekat.
„Naše značka nabízí pivo pro všechny spotřebitele, bez rozdílu. Naším cílem je šířit zodpovědnou, relevantní, respektující a apolitickou komerční komunikaci. Všechna naše poselství se řídí přísným etickým kodexem, jeho zásady vyžadujeme dodržovat i od našich partnerů. Z tohoto důvodu jsme zastavili další komerční aktivity s Attilou Véghem,“ informovala společnost, jejíž tváří byl právě známý zápasník, který brzy znovu poměří síly s Karlosem Vémolou (39).
„Vůbec to neřeším a soustředím se hlavně na sebe. Kdybych to řešil, nepůjde mi soustředit se jen na sebe sama, a tím pádem budu úplně vypnutý. Momentálně mám v hlavě jen zápas s Karlosem a ostatní věci mě nezajímají,“ svěřil se Attila webu Sport 24.
„Realita je zřejmě taková, že pokud máte a nedej bože projevíte svůj názor veřejně, může se stát, že přijdete o partnerství, byznys a možná nás budou později za názor zatýkat,“ reagoval na rušení spolupráce s francouzskou automobilkou Végh.
Poté, co se k ní přidaly další firmy, už je nad věcí. Ono mu ve finále ani nic jiného nezbývá. Těžko si představit, že se bude domáhat pokračování spolupráce, když dotčené firmy mají odlišný názor na věc.