Článek
Tátovi Davidovi začíná někdo pěkně lézt do zelí... Dosud to byl právě on, kdo do rodinné kasy každoročně přispěl díky reklamě slušnou sumičkou, ale nyní se o slovo hlásí teprve dvanáctiletý syn Romeo. Po úspěšně započaté spolupráci z konce roku 2012, kdy jako desetiletý poprvé pro značku Burberry fotil a točit reklamní spot, byl představen jako hlavní hvězda letošní vánoční kampaně.
Kreativní ředitel této britské značky Christopher Bailey si navíc druhého nejstaršího potomka Beckhamových nemůže vynachválit i po profesní stránce. „Pracovat s Romeem je skutečně potěšení. Má šarm, styl a úžasnou energii! Jsem nadšený, že se stal hlavní postavou v naší kampani,“ nešetřil poklonami Bailey.
Kampaň nesoucí název From London with Love se soustředí na to, co je pro značku typické. Tedy trenčkoty a kašmírové šály, vše samozřejmě v nezaměnitelném vzoru kostky.