Hlavní obsah
Článek

Slavní jsou pro značky tou nejlepší možnou reklamou. Ať už jde o herce a zpěváky, influencery na sociálních sítích nebo třeba zástupce urozených kruhů, k nimž lidé vzhlížejí, pro firmy není nic lepšího, než když se populární lidé objeví v jejich produktech. Jako příklad poslouží vévodkyně Meghan (43), která svým šatníkem na návštěvě Austrálie, Nového Zélandu, Fidži a Tongy spustila tzv. Meghanin efekt. Oč jde?

Britský Daily Mail tak označil situaci, která nastala téměř vždy poté, co se vévodkyně objevila v módním kousku některé z australských značek. Je dobrým zvykem, že ženy na státních návštěvách obléknou minimálně jeden kousek místní provenience. Meghan jich oblékla mnoho - vždyť během šestnácti dnů se zúčastnila téměř osmdesáti akcí (!) -, od elegantních bílých pouzdrovek přes letní šaty po černé džíny. Některé ze značek přitom zaznamenaly nárůst tržeb i o víc jak 2000 procent! Tak přesně tohle je Meghanin efekt.

Níže se můžete podívat na výběr sedmi kousků, které se v Austrálii staly bestsellerem.

Připomeňme, že stejnou službu dělá módním domům i vévodkyně Kate a že nejde jen o dospělé. Už i Charlotte je módní ikonou, maminky napříč světem také chtějí mít doma malé princezny.

7
fotek
Související témata:

Další články

Načítám