Hlavní obsah
Článek

Paris Hilton obchodního ducha rozhodně nelze upřít. Přestože už má vyděláno na několik životů dopředu, nepolevuje a rozjíždí další byznys. Tentokrát spojila své jméno s americkým diskontním řetězcem Walmart, pro nějž navrhla kolekci kabelek na podzimní sezonu.

Jednu z těch nejvýraznějších přitom sama před několika dny vynesla během týdne módy v New Yorku. V monochromatickém růžovém modelu s vysokými kozačkami vypadala jako živoucí panenka Barbie. Outfit přitom doplnila minikabelkou ve tvaru srdce, po obvodu posetou třpytivými kamínky a ještě navíc doplněnou o nápis Paris.

Právě tento kousek, který je k dostání ve třech barevných variantách, vyjde na 24 dolarů, tedy na něco málo přes pět set korun. V kolekci Paris se ovšem najdou ještě levnější kousky. Pro pány pak navrhla černé batohy buď s jejím jménem, nebo s vlastní podobiznou.

Slavná dědička přitom není jediná celebrita, která má momentálně vlastní řadu produktů u amerického řetězce známého „lidovými“ cenami. Svou řadu zde má i herečka Sofía Vergara.

Je téměř k nevíře, co maminka dvou malých dětí zvládá stíhat. Nejen že společně s Nicole Richie oprášily jejich legendární televizní show Simple Life a před pár dny vydala i své druhé studiové album nazvané Infinite Icon, ale nově je i tváří známé značky spodního prádla.

Související témata:
Walmart

Další články

Načítám