Článek
Meghan Markle (43) do světa konečně vypustila první produkt své firmy. A to způsobem, který je už i u nás hodně známý. Snímky s její marmeládou sdíleli na sociálních sítích ti, kterým vévodkyně poslala dárkový košík. Reakce potenciálních zákazníků ale zatím nejsou nijak závratné.
Meghan Markle nejspíš stále přemýšlí o tom, jakým směrem by se měla ve světě šoubyznysu a obchodu vydat. A zatímco členové britské královské rodiny teď řeší hlavně své pošramocené zdraví, ona se rozhodla změnit svět k lepšímu jahodovým džemem. Je to první produkt její firmy American Riviera Orchard, který prostřednictvím jejích přátel spatřil na sociálních sítích světlo světa. Na sklenici, která vypadá jako od babičky, je na etiketě napsáno jméno firmy, místo vzniku Montecito a také ručně napsáno, že celkově se sklenic vyrobilo jen padesát a jde tak o velkou vzácnost.
Džem zatím dostala jen hrstka Meghaniných přátel, samotné webové stránky firmy i profil na sociální síti zůstávají prázdné a zájemci se mohou jen přihlásit do pořadníku. Lidé zatím podnikatelský záměr vévodkyně příliš neocenili. „Z Kensingtonského paláce po podomní prodej džemu,“ píše například jeden ze čtenářů magazínu Page Six. „Vau, takové přípravy a Meghan má k debutu jen ,1‘ položku? A k tomu se jedná o jahodový džem. K nezaplacení,“ opírá se do Meghan další. „American Rivera Orchard bude GIGANTICKÝ neúspěch, protože lidé prostě nemají rádi MM a nechtějí nic, co prodává. Samozřejmě bude vinit Harryho,“ přidává se třetí.
Kamarádka Meghan Tracy Robbins sdílela foto skleničky džemu. Fanoušci si všimli odlupující se etikety.
Spousty dalších lidí také poukazuje na to, že na džemu chybějí zásadní detaily. Štítek, který se dokonce na jedné zveřejněné fotografii odlupuje, neuvádí žádné informace o druhu džemu, zdroji produktů, ze kterých se vyrábí, složení, místě balení a dalších záležitostech, které by měl obsahovat. Dle některých čtenářů je takový prodej dokonce nezákonný.
Je tak otázka, jak budou vypadat další výrobky, které Meghan bude nabízet. Firma by se podle ochranné známky měla zaměřit na „sortiment domácího zboží včetně jedlých dobrot“, jako jsou želé, džemy a pomazánky, a nádobí, jako jsou příbory, ubrusy a nádobí, zahrnuty jsou i kuchařky. „Pracuje na tom už více než rok a jedná se o všechny věci, které jsou blízké jejímu srdci, všechny věci, ze kterých je nadšená,“ řekl zdroj magazínu Page Six Style.