Článek
Vnadná malířka Adéla Taş, kterou se na její vernisáži a také na akci v Plzni snažil marně sbalit italský hrabě Domenico Martucci (48), se rozhodla odložit vršek a ukázat se v rámci uměleckého projektu Moje sny a strachy svá ňadra. Expřítel Ivety Bartošové je alespoň takhle konečně mohl spatřit. Jinak má smůlu. Aby s ním nebyla spojována, Adéla, která se proslavila tím, že do barev přidává mužské sperma, i slavných Čechů, přiznala partnera. Podívejte se do fotogalerie na její neskutečně krásnou postavu. Některé snímky jsou opravdu víc než odvážné.
„Mám přítele Otu, je mi s ním fajn. Moje nesmyslné spojování s Domenicem v médiích ho trápilo,“ svěřila se nám neskutečně krásná malířka. Adéla nafotila sérii snímků proto, aby ukázala, že i ženy, které nemají postavu podle modelingových norem, mohou být fotomodelkami. „Sama mám sto šedesát centimetrů a necítím to jako handicap,“ myslí si. V projektu se rozhodla podpořit mladé umělce, protože se jí nelíbí chování české umělecké sféry, která neznámým mladým lidem dává málo prostoru.
„Fotograf Michal Vítek je nejen velice krásný muž, ale i talentovaný od Boha. Oslnil mě atmosférou svých fotek. Na příští rok chceme udělat společně kalendář pro mou charitu Peaceworkers,“ uvedla Taş. Ta se se štábem doslova vloupala do jednoho opuštěného domu, kde všechny snímky za jedno odpoledne vznikly.
„Pózy byly většinou mým nápadem. Svatební fotky za mřížemi znázorňují můj postoj k manželství, které jsem sama prožila. S tím souvisí muž, jenž mě ve svatebním škrtí. To jsou Strachy. Sexy snímky vznikly proto, že tak mě vnímají muži. Něžná póza u obrazu v procesu tvorby představuje Sen. Fotografie, na které klečím u nohou muže, znázorňuje strach i sen. Toužím totiž po muži, který mě zkrotí, ale zároveň mě nechá dýchat,“ dodala Taş.