Hlavní obsah
Článek

Fanoušci Heidi Klum (51) a její dcery Leni jásají. Světlo světa totiž spatřila nová reklamní kampaň na vánoční kolekci značky spodního prádla, s níž obě spolupracují již déle než dva roky. A zatímco jedni adventní pojetí propagace obou krásek vítají s nadšením, jiní neváhají moralizovat nebo rovnou střílet hejty na všechny strany. Není divu, že německá supermodelka po zkušenostech raději vypnula komentáře…

Heidi se o klip, v němž se objevuje po boku své půvabné dvacetileté dcery, podělila na svém instagramu. Možnost okomentovat příspěvek je ovšem vypnutá a Heidi moc dobře ví, proč tak učinila. Jejich první společná kampaň pro italskou značku spodního prádla se totiž setkala s nevídanou vlnou kritiky. Především pro tehdy osmnáctiletou Leni to muselo být nečekané a velmi náročné období. Lidé nejčastěji zmiňovali, že je to jednoduše divné a nevkusné, mnozí ovšem použili mnohem peprnější výrazivo. Neváhali přitom ostře hodnotit i samotnou Leni, která navzdory nepopiratelným půvabům některým leží v žaludku. Lidé nejčastěji zmiňovali, že na modeling nemá (především prý kvůli malému vzrůstu) a že nebýt slavné maminky, v tomto průmyslu by si ani neškrtla.

Postupem času si ale lidé na spojení mámy s dcerou v kampaních zvykali a dnes se jich naopak mnozí zastávají: „Proboha! Obě mají kontrakt u značky a dostaly zaplaceno za reklamu. Je to jednoduché. Lidé vždy chtějí vidět to špatné a negativní,“ zní komentář na Daily Mailu mající nejvíce souhlasných lajků.

„Je jí dvacet, ne 14. Takže v tom nevidím problém. Je to vkusné a docela pěkné,“ nebo „Nic divného nebo nevhodného! Asi si zase jen stěžují tlusté staré smutné ženy. Jsou to modelky, je to jejich práce,“ zaznělo také.

Zdaleka ne všem je ovšem takové pojetí reklamy po chuti: „Kde jsou nějaké hranice?“ ptají se někteří. „Jsem si jistá, že většina matek středního věku dovádí ve spodním prádle se svými dospívajícími dcerami, že?“ rýpnul si další.

4
fotky

Další články

Načítám