Článek
Když se daří, tak se daří. To si možná říká vévodkyně Meghan (43), která se neustále snaží o vybudování vlastního podniku, zatím ale světlo světa vidělo jen několik džemů, které poslala svým přátelům. A než se firma stačila rozjet - už je tu další velký problém.
Meghan musela přejmenovat svou firmu American Riviera Orchard, která měla prodávat nejen džemy, ale i další pochutiny a potřeby do domácnosti. Už samotný vývoj tohoto podnikání byl spoustě lidem pro smích. Firma se dle informací připravovala snad dva roky a Meghan nakonec slavnostně rozeslala padesát džemů svým přítelkyním, mezi něž patřily například Chrissy Teigen, Mindy Kaling nebo Kris Jenner, jež si fotku s džemem umístily na své profily na instagramu. Pak ale bylo opět po všem, stránky firmy zely prázdnotou a nic se neprodávalo.
Problémy prý nastaly hlavně kvůli ochranné známce, kterou Meghan nezískala. Dle informací deníku Daily Mail nejdříve její tým špatně vyplnil formuláře, poté si jiná firma stěžovala na to, že má až příliš podobný název svého podniku, a trable se vlekly tak dlouho, až se vévodkyně rozhodla, že firmu raději přejmenuje. Ona sama to tedy zdůvodňuje hlavně tím, že původní název ji omezoval v tom, že by se muselo jednat jen o výrobky z kalifornského pobřeží.
Takřka přes noc se tak změnil název na Es Ever, byly vytvořeny nové webové stránky a Meghan se o nové firmě (která by ovšem měla nabízet velmi podobný sortiment jako ta stará) rozpovídala na sociální síti. Rychlost rebrandingu je podle odborníků poháněna hlavně tím, aby firma začala fungovat do doby, než za dva týdny snad už konečně odstartuje televizní show s Meghan v hlavní roli na placené platformě, která měla startovat již v lednu, kvůli požárům v Los Angeles byla ale její premiéra odsunuta.
Výrobky firmy by se totiž měly prodávat ve dvou nových kamenných obchodech patřících Netflixu, zlí jazykové mají ale i o tomto podnikatelském záměru své pochybnosti. „Tyto obchody se otevřou až za několik měsíců. Otázka tedy zní: Kde bude prodávat produkty a má vůbec produkty připravené k prodeji?“ ptá se zdroj Daily Mailu.
Lidé se mezitím Meghan opět vysmívají, nechápou ani název firmy, který v překladu zní „Jako vždy“, berou nový podnikatelský krok vévodkyně jako dobrý vtip a mají pocit, že potřeba Meghan prosadit se v podnikatelské sféře už zavání zoufalstvím, nebo si z názvu utahují. „Nemáme tě rádi, Meghan. Jako vždy,“ píší čtenáři magazínu Page Six.
A aby toho nebylo málo, manželka prince Harryho byla nařčena i z toho, že se opět opřela do královské rodiny. Během svého proslovu o nové firmě totiž zmínila i to, jak moc ji mrzí, že nebyla schopna sdílet svou vášeň pro jídlo a domov dlouhé roky. Poté, co se zamilovala do prince Harryho, musela zrušit svůj blog The Tig a účty na sociálních sítích. Tak uvidíme, co a jestli vůbec něco se nakonec z vášně Meghan urodí.