Článek
Náhody, které ale lidem připadají až příliš okaté. Zatímco Kate (42) o víkendu uchvátila celý svět svým prvním veřejným vystoupením od oznámení boje s rakovinou, její švagrová světu prostřednictvím svého přítele ukázala další výrobky své firmy. Tentokrát jde o další džem a také psí sušenky.
Zdá se, jako by se snad pokaždé, když se něco zajímavého děje v britské královské rodině, úplně náhodou něco dělo i v Americe u Harryho a Meghan. Tento víkend se zraky snad celého světa stočily k Londýnu, kde probíhala každoroční akce Trooping the Colour u příležitosti ceremoniálních narozenin Karla III. Princezna Kate se poprvé od března ukázala na veřejnosti a okouzlila v bílých šatech a kloboučku.
Svou účast na akci inzerovala už dopředu, a tak se snad ani nemůže mluvit o úplné náhodě, když jen pár hodin před jejím vystoupením na veřejnosti nechala Meghan prostřednictvím svého dobrého přítele Nacha Figuerase na jeho sociální síti zveřejnit reklamu na nové produkty své firmy American Riviera Orchard. Jako první vypustila do světa už v polovině dubna jahodový džem, za který se tenkrát dočkala značného posměchu. Tentokrát se předvedla také s džemem, tentokrát malinovým, a navíc se sušenkami pro psy.
Samozřejmě i tentokrát zahraniční média hovoří o tom, že Meghan snad tento tah měla dobře promyšlený a možná se tak snažila vystoupení Kate alespoň částečně trumfnout. K tomu by toho ale potřebovala zjevně víc než marmelády a dobrůtky pro psy.