Hlavní obsah
Článek

Tak tahle výměna se dle lidí úplně nepovedla. Herečka Charlize Theron (48) byla celých dvacet let spojená s vůní značky Dior, teď ji na jejím postu střídá zpěvačka Rihanna (36). Ta se ale prý pro reklamu tohoto typu vůbec nehodí.

Charlize Theron ve svém životě proslula dvěma věcmi. Svým hereckým uměním a také tím, že ji lidé po celém světě celé dvě dekády vídali v reklamách na parfém J’Adore od Diora, ve kterých ztělesňovala čistou krásu a půvab. Ani ne dva roky před padesátkou ale herečka na tomto postu končí, firma se už dohodla s její nástupkyní.

Novinku odhalila na svém Instagramu sama Rihanna, když si k novým fotkám sebe sama a také parfému přidala větu „tajemství je venku“. „Být novou tváří J’Adore je čest i poslání. Tato vůně, kterou znám tak dlouho, znamená pro ženy tolik,“ uvedla pak v oficiálním prohlášení. „Neobvyklý talent, smělost a podmanivá krása této absolutní hvězdy jsou ideálním ztělesněním oslnivé, silné diorovské ženskosti, která přesahuje generace,“ přidala své prohlášení i ředitelka firmy Véronique Courtois.

S novou nástupkyní, jejíž první reklama by měla vyjít v září, ovšem nejsou spokojeni ani obyčejní lidé a ani samotní fanoušci zpěvačky. „Zvláštní tah pro Diora, který byl vždy synonynem francouzského stylu. Musejí prahnout po spoustě nových peněz na nižší úrovni. Opravdu trochu smutné,“ nebo „Ou, ona opravdu není materiál pro Dior. Asi budu bojkotovat tuto značku,“ či „Proč Rihanna? Je tak obyčejná. Existoval důvod, proč byla krásná a elegantní Charlize tváří značky tak dlouho,“ to jsou jen některé komentáře čtenářů magazínu Daily Mail.

Fanoušci zpěvačky zase rozhodně neocenili to, že místo vzniku nových písní se Rihanna, která už tak vlastní svou řadu parfémů, stala tváří další značky. Poslední album umělkyně totiž vyšlo už v roce 2016. „Vrať se do studia, prosím,“ zní jeden z mírnějších komentářů.

A jak u Diora dopadla sama Charlize? Ta se svými dětmi stále chodí na přehlídky známé značky a firma jí nabídla post ambasadorky pro šperky a péči o pleť. Úchvatné reklamy plné noblesy a zlata už ale v budoucnu nikdo neuvidí.

Další články

Načítám