Článek
A je to tady! Meghan Markle (43) vypustila do světa první produkt své firmy. Fanoušci sice čekali trochu víc než sklenici jahodového džemu, který si nepochopitelně hoví na loži z citronů, ale co už. Hlavně že se o něm mluví napříč celým světem, Česko nevyjímaje.
Podnikatelský počin manželky prince Harryho se hodně řeší na internetu i na sociálních sítích. „Možná by jí Blanka Milfaitová mohla poradit, jak se s ní dostat Karlovi III. na stůl!“ nechala se v jedné z diskuzí slyšet Jezzabell. Zmínila úspěšnou Češku, která své sladké výtvory dodává i na stůl britské královské rodiny.
V této souvislosti jmenovali i další odbornici na marmelády a zavařeniny. Co na tom, že pouze seriálovou. „Možná by jí mohla poradit Terezka Kostková, ta coby Petra Tejkalová taky vaří v seriálu džemy a marmelády,“ poradila Iva.
„To je starý, to už vymysleli scénáristi v Jedna rodina na Nově a tam jim ta postava zkrachovala,“ doplnil i znalý Daniel, který ví víc o tom, jak seriálová hrdinka nakonec dopadla.
„V hlavních rolích Meghan Markle jako Horst Fuchs,“ vzpomněla v souvislosti se seriálovým prostředím Michaela, která v nadsázce tasila německou teleshoppingovou legendu.
Lidem při pohledu na sladkost od Meghan vrtaly hlavou i jiné věci. Třeba to, proč na propagačním snímku skleničky s jahodovým džemem chybějí jahody.
„Jahodový džem, v pozadí citrony,“ podotkla Alena, která rozhodně nebyla jediná, komu to přišlo nešťastné a zavádějící. O odlupujících se etiketách, o nichž jsme vás také informovali, ani nemluvě. Ty možná měly evokovat citrusovou slupku, která se snadno loupe, kdo ví.
Počin Markle není ničím novým ani výjimečným. Pokud se chce stát úspěšnou Lady Marmalade, měla by asi víc zapracovat na detailech a také marketingu. Zejména pokud chce, aby její merch vydělával a nebyl jen zdrojem pobavení pro internetové diskutéry a vtipálky.