Hlavní obsah
Článek

Podnikání Nely Slovákové (34) se v těchto dnech dostává ostré kritiky. Negativní reakce nejdřív vyvolala cena desinfekčních gelů, které prodává za 204 Kč/ 30 ml respektive 543 Kč/ 100 ml, nyní čelí stížnostem i kvůli rouškám.

Lidé si stěžují na pozdní dodávky objednaného zboží či prodlevy v komunikaci při stornu a žádosti o vrácení peněz. Na Instagramu se dokonce objevil profil s názvem „Hrabonela Hlena Lichvářová“, kde lidé sdílí své údajné zkušenosti s podnikáním Slovákové.

Kritiku si Slováková vysloužila také proto, že prohlásila, že „rouška ušitá z domácího trička vám bude úplně k ničemu“. Doma ušitá bavlněná rouška sice není stoprocentní ochranou před přenosem (koronaviru), je ale samozřejmě mnohem účinnější než nic. Cenu svých roušek (289 Kč) pak Slováková hájí mj. použitím materiálu, jenž má být s aktivním stříbrem. To má sice antibakteriální vlastnosti, před nákazou koronavirem ale ochrání pouze respirátory.

Zákazníci se dál pozastavují nad tím, jakým způsobem s nimi Slováková komunikuje. „Jenom vykřičníky na instastory a v komentářích... nevím, ale takhle bych se zákaznicí nejednala, a místo omluv se bude obhajovat a nás si blokovat jen kvůli tomu, že chceme nějakou info o svých objednávkách a penězích...,“ píše se v jedné z reakcí.

Lidem, kteří chtějí vrátit peníze za objednané roušky, Slováková na Instagramu vzkázala, že nemají zásilku přebírat, ta se vrátí zpět a ona jim vrátí peníze. S tím, že to bude vzhledem k počtu objednávek, které teď vyřizuje, trvat déle než obvykle. Instagram později uzavřela. Na zavolání ani zprávu dnes nereagovala.

Související témata:

Další články

Načítám