Článek
Vzpomínáte na blondýnku, která se v devadesátkách objevovala na obálkách pánských magazínů pomalu tak často jako Pamela Anderson? Caprice Bourret (52), známá spíše pouze pod svým křestním jménem, se před lety z veřejného života stáhla a věnuje se již převážně podnikání a své značce By Caprice.
Původem kalifornská rodačka, která se usídlila v Londýně, se naposledy odhodlala předvést na sobě nejnovější kolekci spodního prádla, kterou vytvořila ve spolupráci s britským módním řetězcem Peacocks.
Její řada nese název Loved by Caprice a kromě prádla v ní lze nalézt například i noční košilky či pyžama. Kráska, která se za svou kariéru objevila na více než 350 obálkách časopisů jako Vogue, GQ, Playboy, Cosmopolitan, Esquire, Maxim, FHM, Sports Illustrated a dalších, vsázela během navrhování na sexy vzhled a pohodlí bez kompromisů.
„Z mnohaleté zkušenosti vím, že spodní prádlo má opravdu vliv na to, jak se cítíme, a na to, co vyzařujeme, i když je mnohdy jen pro nás. Navrhli jsme kousky, které lze nosit každý den nebo si je lze schovat pro zvláštní příležitost,“ prozradila ke své kolekci Caprice, jež byla v minulosti vyhlášena nejvíc sexy ženou světa týdeníkem News of the World. Byla rovněž titulována Ženou roku magazínu GQ a stejného ocenění se dočkala i od magazínu Maxim, a to hned třikrát po sobě.