Článek
Ve své branži patří ke špičce a magazín Forbes ji už v roce 2014 zmiňoval mezi nejlépe vydělávajícími modelkami. O sedmadvacetileté Angličance Jourdan Dunn módní agenti, návrháři, marketingoví specialisté i módní redaktoři bezpochyby vědí, mainstreamovému publiky se ale ještě pod kůži zarýt nestihla, a když se řekne ‚nejslavnější čokoládová modelka‘, většině se nejspíš pořád ještě vybaví Naomi Campbell.
Dunn se přitom od roku 2006, kdy ji objevili v londýnském obchoďáku, stihla objevit ve všech důležitých magazínech, nejslavnější Vogue nevyjímaje. Zdobila jeho titulky v britské, italské, francouzské, americké, ruské, japonské i brazilské mutaci, stejně tak žádaná byla i šéfredaktorkami magazínu Elle. Nechyběla ale ani na titulkách či stránkách i-D, Teen Vogue, W Magazine, Madame Figaro a dalších.
Obsáhlý je vzhledem k řečenému i seznam značek, s nimiž spolupracovala. Z těch zajímavějších zmiňme Pradu, pro kterou šla v roce 2008 přehlídku jako první čokoládová modelka po víc jak deseti letech, Louis Vuitton, Valentino, debutovala na přehlídkách Marca Jacobse a značky Polo Ralph Lauren. Do modelingových výšin zkrátka vystřelila jako raketa.
Vzrušující byl v té době ale i její soukromý život - v roce 2010 se v 19 letech stala maminkou syna Rileyho.