Článek
Ani jednu chybku byste nenašli na snímcích Britney Spears (43), kterou si jako svou tvář vybrala značka Kenzo. Zpěvačka díky retuši omládla a grafici z její kůže a pleti udělali potěchu pro oko.
Kampaň na svých sociálních sítích podpořily jak zpěvačka, tak značka samotná. Britney se pochlubila fotkou v krátké mikině a také vzorované košili, rovněž v ‚crop‘ verzi. V obou případech kousky doplnily kalhotky a kšiltovka a v prvním případě batůžek, ve druhém opět trendy ledvinka.
O kolekci se Spears pro Vogue vyjádřila, že je ‚velmi mladistvá‘, což bylo nejspíš i zadání pro retušéry při úpravě fotek, jejichž autorem je věhlasný Peter Lindbergh.
„Miluju tuto značku. A s denimem jako velkou částí kolekce je to pro mě ještě mnohem mnohem přitažlivější,“ uvedla Britney. Kenzo ve svém prohlášení uvedlo, že ‚Britney je zcela jistě ikonou‘ a nazvalo ji ‚typickou královnou denimu‘.