Článek
Jedním z hvězdných hostů, kteří v neděli večer sledovali triumf týmu Kansas City Chiefs v Las Vegas, byla i Beyoncé (43). Ta během nejsledovanějšího televizního přenosu roku představila vydání dvou nových singlů, přičemž při pohledu na přebal jednoho z nich mnohým doslova spadla čelist.
Zatímco poněkud retro přebal singlu 16 Carriages je jako návratem do minulosti, kde Beyoncé vypadá v mikádu, černém klobouku a sladěné bundě na dvacet, přebal singlu Texas Hold ‘Em je jiná káva…
Umělkyně, která mimochodem svým novým počinem vzdává hold svému rodnému městu, je na něm vyobrazena jen v kovových bikinách sestávajících z dvou plátů na hrudníku a srdce zavěšeného na dvou řetízcích z kovového opasku. Především ‚spodní část‘ přitom zakrývá skutečně jen to nejnutnější. Hudební diva doplnila netradiční kostým ještě o kovbojský klobouk, krátké sako a výrazné náušnice.
Jak napovídá stylizace snímku, připravované album s názvem Renaissance Part II, které má vyjít 29. března, se nese v duchu country…
Beyoncé, která se během nejdražšího reklamního bloku objevila v reklamě na americkou telekominikační společnost Verizon, kdy se snaží vtipně ‚zbořit internet‘ různými způsoby včetně letu do vesmíru, pochopitelně nemohla chybět ani v hledišti nedělního finále NFL. Dorazila s manželem Jay-Z a jejich dvěma dcerami, kde společně přihlíželi dramatickému vývoji zápasu mezi týmy Kansasu a San Francisca, kde se o vítězi rozhodlo až v prodloužení.