Hlavní obsah
Článek

Angelina Jolie (49) má za sebou zřejmě životní roli. Herečka ztvárnila v novém biografickém snímku Maria zřejmě nejslavnější operní pěvkyni všech dob Marii Callas a dlouho očekávaný snímek, z něhož měla Jolie obrovské obavy, se po premiérovém promítání v Benátkách dočkal nekončících ovací ve stoje. Lidé herečce tleskali celých osm minut. Angelinu následně přemohly emoce. Podobných reakcí diváků se přitom herečka dočkala i během další premiéry během filmového festivalu v Telluride v americkém Coloradu.

Už nyní se hovoří o tom, že Angelina by svým výkonem mohla aspirovat na dalšího Oscara. Jednoho už přitom ve svém bohaté sbírce hereckých ocenění má, a to za snímek Narušení, ten je ovšem za vedlejší ženský herecký výkon.

Angelině zřejmě spadl obrovský kámen ze srdce, jelikož už před natáčením vyjádřila své obavy a obrovský respekt před tím, že má právě ona ztvárnit původem řeckou operní legendu. Jolie si i tentokrát během ovací zakrývala ústa a ruku měla položenou na hrudi, aby vyjádřila publiku svou vděčnost.

Během panelové diskuze, která proběhla v Telluride po promítání filmu, se Jolie svěřila, že v den, kdy měla během natáčení poprvé zpívat, pociťovala šílenou nervozitu. „Měla jsem za sebou sedm měsíců operních kurzů, skvělé učitele a kurzy italštiny, k tomu ještě tým, který mi pomáhal. To ráno jsem byla tak strašně nervózní, až jsem z toho šílela. Ale věděla jsem, že pokud ze sebe budu vydávat maximum, Pablo to zvládne a nějak to zařídí,“ řekla podle magazínu People herečka, která tak vyjádřila obdiv režisérovi filmu Pablu Larraínovi.

Oproti tomu další velmi očekávaný snímek Wolfs, v němž ztvárňuje hlavní roli její exmanžel Brad Pitt společně s Georgem Clooneym, se dočkal ostrých kritik a velmi nevybíravých recenzí. Film, jenž měl v Benátkách premiéru v neděli, získal od několika kritiků pouze jednu hvězdičku a byl dokonce označen za nesnesitelnou komedii. Snímek s rozpočtem 200 milionů dolarů je přitom nejdražším televizním filmem všech dob.