Hlavní obsah
Článek

Zdá se, že okurková sezona dolehla už i na Agátu Hanychovou (39). Její poslední reklama na menstruační kalhotky by v normálním světě byla krásným oznámením těhotenství. Jenže tak to u influencerky není. Pokud má ale pocit, že jsou hloupí všichni lidé, co v jejích snímcích viděli něco jiného, než tam bylo, měla by se možná poradit s někým, kdo by jí tvořil srozumitelnější obsah.

Další dítě s Mirkem Dopitou by jistě bylo krásným uzavřením kruhu v Agátině životě. I sám podnikatel by prý nebyl proti. Jenže matka tří dětí už o dalším miminku nechce ani slyšet, čemuž se jistě další maminky více dětí nediví. A to je zcela pořádku. Agáta si tak klidně může užívat rodinný život a to, co už doma má.

Na narážky na to, že by s Mirkem opět mohla počít, už dokonce sama začala být alergická, když jednu takovou například utrousila jedna z jejích „holčiček“ u fotky z Bali, kde byli s manželem na dovolené, odepsala jí Agáta výstižné „bože“. Člověk by tak řekl, že sama spekulace o dalším dítěti rozhodně nerozvíří.

Jenže během pondělního večera se stalo něco, co k Agátě opět přitáhlo pozornost. Jedna fotografie v dost neuklizeném pokoji, na které se modelka drží za vypouklé břicho přesně tak, jak to dělají nastávající maminky, a u snímku pouze píseň Spread a Little Happiness, jejíž název v překladu zní Šířit trochu štěstí, nebo taky malinké štěstí. A druhý snímek, na kterém Agáta sedí na pohovce a na břiše má ruku nejen ona, ale i Mirek Dopita.

Pro normální lidi jasné těhotenské fotografie.

Později ovšem všichni zjistili, že za břicho tahle Mirek svou manželku drží asi pokaždé, když má své dny. „Tak se všichni uklidníme. Byl to vtip a reklama na menstruační kalhotky,“ napsala v úterý influencerka na Instagram. Jen na fotkách nějak chyběla ta reklama i ty kalhotky. Kdyby se tam alespoň něco z toho objevilo, jistě by všichni byli mnohem klidnější. Nebo kdyby Agáta například odpověděla na dotaz o údajném těhotenství, který jí redakce Super.cz zaslala ještě před vydáním článku na téma spekulace o jiném stavu.

Na závěr tak jedna rada pro příště. Pokud někdo nechce, aby v jeho komunikaci kdokoliv hledal něco jiného, než tam je, měl by podle toho jednat. A jestli to ten dotyčný sám nevidí, měl by asi spolupracovat s někým, kdo mu s obsahem lépe poradí.

Další články

Načítám