Hlavní obsah
Článek

Pod palbu kritiky se dostala nová kampaň italské značky spodního prádla, jejímiž hlavními hvězdami jsou topmodelka Heidi Klum (50) a její osmnáctiletá dcera Leni. Soudě podle komentářů v diskuzích nebo na sociálních sítích veřejnost hodnotí tento výběr modelek mírně řečeno jako nešťastný. Mnozí se ovšem nezdráhají použít ani daleko ostřejší slovník.

"Jak laciné a nevkusné. Nechutné,“ zní jeden z komentářů. „Špatné po všech směrech,“ přidává se další.

„Proč nemohli udělat samostatné focení. Pokud by to bylo s jinou modelkou, bylo by to provokativní, což asi má být, ale ne s vlastní dcerou. Její dcera je krásná, ale není to modelingový typ,“ píše jiný uživatel.

„Promiňte, že to říkám tak na rovinu, ale uvědomujete si, že někteří muži budou mít při pohledu na tyhle fotky kalhoty kolem kotníků? Ošklivé a nevhodné,“ sdílí podobný názor jiná osoba.

„Chápu, že je to pózování a je to jistě úžasná máma a dcera, ale nejsem si zcela jistý, zda je to vhodné. Nehledě na to, že by to mohlo vypadat úplně jinak, kdyby byly oblečené… stárnu?“ přidal se s opatrnějšími soudy další fanoušek, zatímco jiný se nese v podobném duchu: „Tohle je divné. Dovádění v roztomilých šatičkách ano, dovádění s maminkou ve spodním prádle NE.“

Pozitivní hodnocení jsou tak bohužel v menšině a lidé si, jak je vidno, notují především v kritice… A co si o společné kampani slavné maminky a její dcery myslíte vy? Hlasujte v naší anketě!

Jak vnímáte společnou kampaň na spodní prádlo Heidi Klum a její dcery?
Jsem s tím úplně v pohodě.
89,4 %
Možná je to trochu nezvyklé, ale takovou kritiku nechápu.
6,3 %
Je to docela nevhodné...
2,8 %
Nevkusné a nechutné!
1,5 %
Celkem hlasovalo 46162 čtenářů.
Související témata:

Reklama

Další články

Načítám