Hlavní obsah
Článek

Podnikavá Kim Kardashian (43) nasadila do boje o co nejlepší prodeje produktů své značky SKIMS další celebritu. Nejnovější tváří (a především tělem) úspěšné značky je španělská zpěvačka Rosalía, která se svého úkolu zhostila na jedničku. Posuďte sami…

Letní řadu spodního prádla z bavlny tak předvádí osmadvacetiletá rodačka z Barcelony známá svou tvorbou s prvky hip-hopu, R’n’B a latinskoamerických rytmů, jež proslula i spolupracemi s Pharrellem Williamsem, Travisem Scottem či J Balvinem.

Samotná Kim přitom držitelce ceny Grammy vysekla velkou poklonu, když řekla: „Její ochota posouvat hranice a experimentovat se svou hudbou a vlastním stylem pro mě byla obrovskou inspirací. Celá tato kampaň je o energii a sebevědomí, které světu přináší.“

V minulosti kromě všech Kiminých sester v kampaních zazářily například topmodelky Tyra Banks, Alessandra Ambrosio, Heidi Klum a Candice Swanepoel. Loni se ambasadorkou značky stala Kate Moss. Ovšem nejčastější a podle mnohých i nejlepší reklamu dělá svým produktům stejně samotná Kim…

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám