Článek
Mimořádně nadaná muzikantka Tereza Balonová, která 25. března vydala své debutové album Půlnoc, zaznamenala další velký krok ve své kariéře. Stala se novou českou tváří Spotify kampaně EQUAL a objevila se na slavném billboardu na Times Square v New Yorku. Pro 21letou vysokoškolačku je to obrovský úspěch a velká pocta.
„Když jsem se dozvěděla, že mne Spotify vybralo jako tvář kampaně a moje fotka bude na Times Square, byla jsem upřímně v šoku. Je to pro mě velká čest zařadit se vedle Ewy Farne nebo Lenny. Mám upřímnou radost, že moje písničky oslovují posluchače, a nemůžu se dočkat letní koncertní sezony. Čekají mě vystoupení po celé republice, ale nejbližší je křest desky v Praze, 30. května zahraju v Café v lese. Na to se vážně těším! Hraní pro lidi je pro mne největší odměna,“ říká Balonová.
Její debutové album Půlnoc přináší osobitý mix ryzího písničkářského přístupu a barvitého současného popu. Nabízí silné popové melodie, folkové texty i hudební momenty, které hranice mezi žánry stírají.
Globální kampaň EQUAL je od společnosti Spotify má za cíl propagovat a zviditelnit umělkyně z celého světa, a podpořit je tak v jejich tvorbě. Tereza Balonová je další českou hudebnicí, která dostala příležitost představit svoji tvorbu ve stejnojmenném mezinárodním playlistu. Ten má téměř 900 tisíc sledujících a pro hudebnice jde o mimořádnou zkušenost.