Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Takhle hvězdy seriálu Ulice Petra Vacka (59) a Veroniku Čermák Mackovou na obrazovkách jen tak neuvidíte. Herci ztvárnili a vtipně zparodovali dnešní influencery, a to v rámci natáčení nového dílu pořadu Expedice Ulice.

Veronika se představila jako fialová „Shopping Goddess“, z Petra Vacka se stal drsný youtuber a milovník metalu s černými linkami kolem očí. Oba si natáčení náramně užili. Hlavním cílem ovšem nebylo poukázat na to, jak umí být někteří influenceři trapní, ale jaké zbytečné věci jsme i díky reklamám schopni nakupovat před Vánoci.

V ekologii a ochraně životního prostředí si obě hvězdy seriálu Ulice notují. „S nákupy je to jako s alkoholem. Při samotném nakupování má člověk euforii, ale po rozbalení zbydou často jen nepotřebné věci, spousta odpadu z obalů, prázdno na účtu a jakási pachuť na jazyku,“ řekl nám Petr Vacek, který si raději dopřává skrze zážitky. „Jsou to společné chvíle s lidmi, které máme rádi nebo divadlo, film, sport, posezení u ohýnku, zahrádka, vlastnoručně vyrobené věci.“

Podobně to má i Veronika Čermák Macková, která vánoční megalomanství taktéž nepodporuje a rozhodla se letos uskromnit. „Vánoce mají být časem pohody a klidu. Avšak v posledních letech na mě atmosféra kolem Vánoc spíše křičí: Stresuj se, rychle kup ve slevě kupu dárků, nemáš čas...,“ přiznává herečka.

„Letošní Vánoce jsem omezila na štědrovečerní večeři a pár smysluplných dárků - při té příležitosti založila sbírku na ochranu afrických zvířat. A musím říct, že se cítím svobodně, šťastně a uvolněně,“ dodává. Na celý díl Expedice Ulice, i ty předchozí, se můžete podívat na portálu Nova Plus.

Reklama

Další články

Načítám