Článek
Rozhodně nemá křivky modelky. Pravdou ale je, že si Nicki Minaj (41) vybírají módní značky do svých kampaní častěji než některé profi krásky z módních mol.
Naposledy byla kontroverzní raperka představena jako jedna z tváří kampaně známé džínové značky, která si tentokrát zahrávala s nenávistí. Pravdou totiž je, že čím více nenávisti vás ze strany druhých zasáhne a přistoupíte-li k ní s ironií a nadsázkou, tím méně vám taková nenávist může ublížit.
To, že vybrali milovanou, ale i nenáviděnou provokatérku, není náhoda. Kromě výstřední hudebnice jsou součástí kampaně světově známé osobnosti jako Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In a Jonathan Bellini. Všichni sdílí důležité poselství: „Čím více nenávisti nosíš, tím méně ti na ní záleží.“
Na propagaci módní značky do Milána dorazila americká raperka osobně. Do vlajkové prodejny dorazila v přiléhavé kombinéze s duhovými vzory. Přestože tentokrát neukazovala poprsí, byla přesto nepřehlédnutelná.