Článek
Zatímco některé značky využívají při postprodukci reklamních fotek retuše do takové míry, že z těl modelek „mažou“ třeba i pihy a znaménka, jiné berou modelku takovou, jak ji příroda stvořila. Příkladem mohou být zakázky jedné z momentálně nejpopulárnějších - Gigi Hadid (29).
O tom, že má modelka tělo plné znamének, hlavně v oblasti břicha a dekoltu, její fanoušci dobře vědí. Jaké proto občas bývá jejich překvapení, když se v kampaních objeví bez nich. Některé firmy zkrátka nechtějí na fotkách nechat žádné rušivé elementy, aby zcela vynikl jejich výrobek.
Gigi bez znamének lidé mohli vidět například v katalozích Victoria´s Secret, stejně tak v magazínu Sports Illustrated nebo na obálce čínské Vogue. Ani v kampani Versace nebyla žádoucí. Ukázkou z opačné strany spektra může být kampaň na brýle značky Vogue, v níž je Hadid naopak nasnímána v celé své kráse.