Článek
V Česku je známá hlavně jako modelka, neboť v roce 2015 zvítězila v soutěži Česká Miss. Díky silné fanouškovské základně na sociálních sítích je však Nikol Švantnerová (31) vnímaná také jako influencerka.
Právě díky tomu byla Nikol pozvaná do Paříže na představení francouzské kosmetické značky. „Byly tam holky z celého světa. Objevovaly se tam holky, která mají například čtyři milióny followerů. Říkala jsem si, co já tady z toho našeho malého rybníčku dělám?” smála se Nikol, která se spřátelila s kolegyněmi z Evropy.
„Holky se rozdělovaly podle toho, jakým jazykem mluvily a z jaké země byly. Ty z Emirátů držely spolu, holky z Číny držely pospolu a my z Evropy jsem se taky semkly,” vzpomíná Nikol.
V módní metropoli byla Švantnerová vystavena obrovským lákadlům. Odolala, nebo přišla její kreditka k úhoně? „Naštěstí na nákupy nebyl čas. Přiletěla jsem, byla jsem na hotelu a další den od rána do večera jsme měli program. Přestože jsem bydlela v centru a všechny obchody jsem měla na dosah, tak jsem to pojala tak, že jsem tam pracovně a nesmím utrácet. A ani jsem neměla místo v kufru a neměla bych to kam dát,” dodala Nikol Švantnerová.