Článek
V posledních dnech ji všichni poplácávají po rameni za její bombastické vystoupení na Super Bowlu. Lady Gaga (38) se ale raduje z dalšího úspěchu. Stala se tváří nejnovější kolekce módních šperků klenotnického království neodmyslitelně spojeného s filmem Snídaně u Tiffanyho.
Popové ikoně to v kampani neskutečně sluší. Britský módní fotograf a režisér David Sims zvěčnil zpěvačku jako uhlazenou lady, která si je jistá ve svém módním názoru.
V kampani Legendary Style se v posledních letech objevují krásné a sebevědomé ženy, vybrané pro svoji inteligenci, styl a jedinečnou osobnost. Mohou to být herečky, umělkyně, modelky i zpěvačky, každá je opravdový originál a tvoří si vlastní pravidla. Nemůže být pochyb o tom, že tyto ideály Newyorčanka a stylová ikona Lady Gaga dokonale ztělesňuje. „V New Yorku se narodíte a víte, že Tiffany je nejlepší a že to je místo, kde se sny stávají skutečností. Je to ikonická značka, která neustále posouvá hranice,” říká Lady Gaga.