Článek
Řadu let se počítá mezi světové módní ikony. Díky svému minimalistickému a čistému stylu patří mezi múzy celé řady módních tvůrců a se spoustou módních návrhářů ji pojí přátelské vztahy. Není proto divu, že si držitelku Oscara z roku 1999 za film Zamilovaný Shakespeare vybrala oblíbená španělská značka šperků jako hvězdu svých aktuálních globálních kampaní.
„Jsme velmi potěšeni, že se tváří našich aktuálních reklamních kampaní stala právě Gwyneth,“ uvedla Rosa Tous, viceprezidentka šperkařské společnosti. „Nejenže je Gwyneth neuvěřitelně krásná žena, ale je i velmi talentovaná herečka, která dokonale ztělesní podstatu a hlavní hodnotu naší značky: něžnost.“
Již v lednu se Gwyneth představila v kampani Tender Stories Nº4. Herečce se podařilo splnit hlavní cíl kampaně a prezentovat něžnost pomocí takřka filmového příběhu. Gwyneth nestárne a zdá se, že vypadá stále lépe.