Hlavní obsah
Článek

Třicetisekundový reklamní spot s plus-size modelkami v čele s Ashley Graham dostal na dvou hlavních amerických televizních stanicích ABC a NBC stopku. Podle TMZ a Cospomolitanu nejnovější reklama značky Lane Bryant, která byla vytvořena za účelem oslavy ženskosti, mateřství a ženského sebevědomí, byla prý až příliš kontroverzní.

Konkrétně pro hlavní hvězdu kampaně se jedná už o druhý zákaz na zmiňovaných televizích, v prvním případě byla prý reklama až moc odvážná a zřejmě tomu bude tak i tentokrát. Pod vyjádření tiskového oddělení NBC pro Daily News se toho ovšem dá schovat mnoho: „Součástí normálního procesu schvalování reklamy jsou určité reklamní standardy. Prověřili jsme hrubý sestřih reklamy a požádali o drobné úpravy tak, aby byly v souladu s pokyny slušnosti ve vysílání. Tato reklama ale nebyla definitivně zamítnuta a uvítáme její aktualizované zpracování.“

Prodejce módy a spodního prádla určené pro kypřejší dámy se zatím stále rozhoduje, zda původní obsah pozmění. „Nemyslíme si, že naše modelky jsou víc nahé než jakékoli jiné modelky, které vídáme v televizi. Jednalo se o hravý způsob, jak zapojit naše ženy a všechny ženy do pozitivního smýšlení o jejich těle,“ brání se americká značka se 112letou tradicí.

3
fotky
Související témata:

Další články

Načítám