Článek
Seriál Eliška a Damián měl být podzimním televizním hitem. Nakonec ale u diváků propadl a dočkal se celé řady hejtů. Dokonce byl přesunut na méně atraktivní vysílací čas. Že to tentokrát Primě, která jinak u diváků boduje například se seriály ZOO či Pod hladinou, nevyšlo, přiznal i šéf Primy Marek Singer.
Ten vlajkovou loď své televize zkritizoval. Neúspěch ale bere jako poučení do budoucna. „S Eliškou a Damiánem jsme udělali celou řadu chyb,“ citoval web Info.cz Marka Singera na mediální diskusi v rámci akci Czech Internet Forum.
Prima se prý mimo jiné poučila v tom, že nelze silou otočit „veřejné mínění na jednu osobu“, čímž měl na mysli Emmu Smetanu (36), která to za roli Elišky schytala asi nejvíc. Obrovská marketingová kampaň navíc vzbudila v divácích až moc velká očekávání.
„Nesmíme mást diváky. Ona je to taková docela přiblblá pohádka pro dospělé, ale marketingově jsme ji prodávali způsobem, že lidé čekali, že uvidí Marii Terezii. A tu samozřejmě neviděli,“ dodal Singer. Televize by pak v budoucnu ráda více investovala do kamerové techniky. „Aby to nevypadalo jako televizní inscenace z 90. let,“ přeje si šéf Primy.