Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Nejlepší reklamou je ona sama. Zpěvačka Lizzo (35) na sociální síti předvedla kolekci spodního prádla vlastní značky a ukázala, že odhalovat se zdaleka nemusejí jen ultraštíhlé krásky.

Lizzo, vlastním jménem Melissa Jefferson, se proslavila nejen svou hudbou, ale i životním postojem. Ví, že její tvary jsou velmi ženské a nebojí se je ukazovat v mnoha různých modelech. S chválou svého těla přišla ještě dřív, než se ve světě rozšířil trend tzv. „body positivity“ neboli přijetí vlastního těla bez ohledu na tvar či velikost.

A v novém roce Lizzo potěšila své fanoušky ještě víc. Na sociální síti předvedla kolekci spodního a stahovacího prádla značky Yitty, jíž je spoluzakladatelkou. Ostatně „Yitty“ je zpěvaččina přezdívka z dětství. Na videu držitelka ceny Grammy předvedla prádlo a body různých barev a střihů a neváhala se ani otočit, a ukázat tak fanouškům i své pozadí. Ti ji za to počastovali téměř samou chválou.

„To je tak žhavé,“ napsal Lizzo jeden ze sledujících. „Tak nádherná dáma,“ přidal se další. Samozřejmě se ovšem našlo i pár hanlivých komentářů. „Během jednoho roku nebudeš schopná vstát z postele,“ napsal jeden z kritiků. Takové komentáře jsou ale na stránkách Lizzo v menšině a sama zpěvačka si z nich nic nedělá.

„Není to jen o prodeji zboží, ale o prodeji pocitu,“ říká ke své značce, která je podle ní velmi úspěšná. A pozor, velikosti prádla začínají na XS, takže navzdory proporcím její spoluzakladatelky není značka určena jen pro plnoštíhlé dámy.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám